نرم افزار صدور ژتون

64,000,000 153,000,000 
قیمت

بالاترین قیمت, پایین ترین قیمت

اپلیکیشن موبایل حضور و غیاب

20,000,000 250,000,000 
قیمت

بالاترین قیمت, پایین ترین قیمت

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب

176,000,000 2,829,000,000 
قیمت

بالاترین قیمت, پایین ترین قیمت

نرم‌افزار حضور و غیاب تحت ویندوز

42,000,000 172,000,000 
تحت ویندوز

نسخه بیمارستانی (H), نسخه پایه (S), نسخه کارخانه ای (F)

خرید نرم افزار حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

در کنار هر سخت افزار یا ساعت حضور و غیاب، یه نرم افزار حضور و غیاب هم نیاز داریم تا اطلاعات خام تردد رو دریافت و به گزارشای مورد نیاز برای کارگزینی، منابع انسانی و مدیر تبدیل کنه.

ثبت تردد پرسنل و ساعت حضور و غیاب یکی از مهمترین موارد برای حساب کتاب و پرداخت حقوق است. به همین خاطر برای واحد مالی  اهمیت زیادی داره. ابتدا تردد پرسنل با استفاده از دستگاهای سخت افزاری ثبت میشه و بعد  نرم افزار اونها رو  بررسی و محاسبه میکنه. با داشتن سامانه حضور و غیاب می تونید تمامی تردد ها رو ثبت  و گزارشات رو تهیه  کنید.

کنترل حضور و غیاب پرسنل برای موارد ضروری و  ساختارایی که از پیش وجود داره مناسبه این مورد برای  واحدای مختلف یه شرکت یا سازمان با توجه به  نوع کار و ماهیت امنیتی واحدا، اهمیت زیادی داره. تردد پرسنل میتونه شامل دو قسمت کلی ثبت و کنترل تردد و حساب کتاب مربوط به کارکرد باشه. قسمت اول با تجهیزات سخت‌افزاری و قسمت  دوم با تجهیزات نرم‌افزاری مدیریت میشه. با توجه به مدل و نوع هر کسب و کاری، رویه و کار فرآیندای تردد متفاوته!

نرم افزار حضور و غیاب PW

فهرست مطالب

مشاوره رایگان و دمو رایگان نرم افزار

بهترین نرم افزار حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب، یک نرم افزار فوق حرفه ای است که دارای محیط کاربری بسیار ساده بوده و کار مدیریت کارمندان را برای هر کاربری بسیار ساده می نماید. این نرم افزار دارای مشخصه های زیر است:

  • توانایی تعریف شیفت های کاری به صورت نامحدود، ۱۲ و ۲۴ ساعته، نگهبانی، چرخشی، ساعتی و …
  • قابلیت تعریف شیفت ها برای گروه هایی با شیفت های نامنظم 
  • قابلیت گزارش های تردد زمانبندی شده که به صورت جداگانه برای هر فرد تعریف شده و شامل ساعت های ورود و خروج، تاخیرها، تعجیل ها، اضافه کاری ها، مرخصی ها و ماموریت  می باشد.
  • امکان گزارش گیری جامع از تردد کارمندان در طول دوره مشخص را دارد.
  • قابلیت ارائه گزارش های ماهانه افراد بدون شیفت
  • توانایی تعریف تقویم تعطیلات 
  • امکان محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل
  • توانایی درج تردد های فراموش شده چه به صورت فردی و چه به صورت گروهی
  • امکان درج مرخصی ها و ماموریت های روزانه به صورت فردی و گروهی.
  • انتقال گزارشات تردد کارمندان از طریق USB از دستگاه به کامپیوتر 
  • قابلیت اتصال به ساعت حضور و غیاب فعال در شبکه های داخلی.
  • توانایی تعریف مدیریت نرم افزار.
  • فراخوانی تردد ها در بازه های زمانی مشخص
  • توانایی انتقال تمام اطلاعات افراد که شامل شناسه ها، اسامی، چهره، اثرانگشت ها و کارت  می باشد.
  • قابلیت حذف و ویرایش کارمندان روی دستگاه از طریق نرم افزار.
  • توانایی صدور فرمان تعریف اثرانگشت از طریق نرم افزار به دستگاه های سازگار شده.
  • توانایی پشتیبان گیری سریع از بانک گزارشات.
  • راهنمای گام به گام (Wizard) برای شروع اولیه کار
  • توانایی مدیریت بعضی از تنظیمات داخلی دستگاه به وسیله نرم افزار تحت وب.
  • دارای فایل های آموزشی متنی و تصویری.
صفحه ورود نرم افزار تحت وب
نرم افزار حضور و غیاب PW kara web
معرفی پرسنل در نرم افزار
تقویم رسم نرم افزار

بهترین نرم افزار حضور و غیاب رایگان

بهترین نرم افزار حضور و غیاب  رایگان دارای چه ویژگی هایی است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت با توجه به اینکه نسخه رایگان یا دموی نرم افزار جهت تست و نمایش قابلیت های نرم افزار به مشتری ارائه می شود. پس در این نسخه بسیاری از ویژگی ها و امکانات اصلی برنامه غیر فعال هستند و یا با محدودیت زمانی قابل دسترسی می باشند. پس نمی توان از برنامه حضور و غیاب رایگان انتظار داشت که تمام امکانات نسخه اصلی نرم افزار را به کاربر ارائه دهد. 

بهترین نرم افزار حضور و غیاب
بهترین نرم افزار حضور و غیاب رایگان

ویژگی‌های نرم افزار مدیریت حضور و غیاب

نرم افزار مدیریت حضور و غیاب دارای ویژگی های مختص به خود می باشد:

توانایی ارسال محاسبه عملکرد به سیستم حقوق و دستمزد

توانایی تعریف شیفت‌های اداری

پشتیبانی از شیفت های چرخشی و گردشی

امکان محاسبه تاخیرها، تعجیل ها، اضافه کاری ها و شناوری ها

امکان ثبت انواع مرخصی ها

امکان اصلاح و محاسبه  مانده مرخصی و انتقال به سال های آینده

امکان مشاهده  آنلاین تردد

امکان ویرایش اطلاعات تردد به شکل فردی و گروهی

توانایی تهیه خروجی Excel ،PDF و Word از گزارش‌ های چاپی

نرم افزار حضور و غیاب کارا

همان طور که در ابتدا گفتیم در کنار هر سخت افزار یا دستگاه حضور و غیاب به یک برنامه حضور و غیاب نیز نیاز داریم تا اطلاعات خام ترددها را پردازش نموده و به گزارش های مورد نیاز برای بخش های مختلف تبدیل کند.

برنامه حضور و غیاب می تواند با سیستم پرسنلی، مالی، حقوق دستمزد و منابع انسانی ارتباط بگیرد و مشخصات پرسنل را دریافت کرده و همینطور خلاصه عملکرد ماهیانه را در اختیار سیستم حقوق و دستمزد بگذارد.

نرم افزار حضور و غیاب pw-karaweb

پس از عرضه اولین ساعت حضور و غیاب شرکت دنیای پردازش، با توجه به تقاضای مشتریان در اوایل دهه هفتاد شمسی، نرم افزار حضور و غیاب رایگان تحت داس به مشتریان ارائه گردید. با کامل شدن نرم افزار داس برنامه PWLAN به بازار ارائه گردید که با توجه به امکانات و قابلیت ها در عین ساده بودن هنوز هم در بعضی از شرکت ها استفاده می شود.

با توجه به تنوع طلبی و تقاضاهای متفاوت مشتریان ایرانی در زمینه حضور و غیاب، دنیای پردازش به عنوان شرکت پیشتاز در اواسط دهه 70 شمسی قابلیت سفارشی سازی محاسبات روزانه و ماهیانه با استفاده از اسکریپت های جانبی برنامه را ارائه نمود که در نوع خود در انعطاف پذیری کم نظیر بودند. 

در اواسط دهه 70 در کنار نرم افزار رایگان نرم افزار پیشرفته ای به نام  PWkara (کارا) تحت داس به زبان FOXPRO ارائه گردیدکه از نظر وسعت امکانات و توانایی های محاسباتی برای سازمان ها و کسب و کارهای پیچیده کم نظیر بود. 

 و نهایتا در سال 1385 نسخه تحت ویندوز سیستم حضور و غیاب PWKaraWin با زبان دلفی تولید و روانه بازار نرم افزار ایران شد. در سال 1395 نرم افزار PWKaraWeb  به زبان #C تحت وب ارائه گردید.

دانلودفایل های  راهنمای نرم افزار 
میتونی با کارشناسان فروش ما مشاوره رایگان داشته باشی

همکاران من توی واحد فروش آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند

کافیه اطلاعاتت رو توی فرم روبرو وارد و برامون ارسال کنی

نرم افزار حضور و غیاب ساده

این نرم افزار توانایی آرشیو اطلاعات چند سال گذشته از رفت و آمد ها و اطلاعات پرسنل را داراست. تعریف چندین سال اجرایی برای تمام نرم افزارها وجود دارد و تا هر مدتی که بخواهید اطلاعات شما در نرم افزار باقی می ماند.

گزارش های کاردکس مرخصی سالانه را به شما ارائه می کند و همین طور امکان ارائه کاردکس تلفیقی مرخصی ها، ماموریت ها و غیبت ها را هم برای شما فراهم می‌سازد. نرم افزار حضور و غیاب ساده امکان ثبت کلیه درخواست ‌ها از جمله مرخصی ها  را فراهم می کند.

امکان تعریف افراد گوناگون با سطوح دسترسی متنوع را داراست تا بتوانند به قسمت های لازم دسترسی پیدا کنند. هم چنین توانایی محاسبه مرخصی، اضافه کاری، تاخیر به صورت بازه‌ای را نیز شامل می شود و در مدت زمان ‌های گوناگون، امکان گزارش‌ گیری به صورت اکسل و همچنین امکان تعریف سقف مرخصی سالانه را نیز دارد و محاسبه آن را بر طبق اطلاعات تعریف شده انجام می دهد.

توانایی تعریف روزهای تعطیل را طبق تقویم شمسی دارد و همین طور قابلیت تعریف روزهای کاری و روزهای تعطیل  در شیفت‌های کاری خود را نیز فراهم کرده است. توانایی تعریف الگو های تکراری برای شیفت‌ های کاری را داراست، امکان تعریف دوره و بازه زمانی تاریخی و فیلتر این موارد نیز وجود دارد.

امکان ایجاد، ویرایش و یا حذف ساعات ورود و خروج را فراهم نموده و برگه ‌های مرخصی، ماموریت و … هم در آن جایگزین گردیده است. توانایی چاپ با انواع پرینترها را دارد. توانایی گزارش‌گیری به شکل انواع گزارش ‌های روزانه، هفتگی، ماهانه را داراست. در بازه‌های گوناگون زمانی هم می توان انتخاب نمود و یا از یک تاریخ تا تاریخ های گوناگون را برای یک یا گروه از افراد گزارش‌گیری می کند.

نرم افزار حضور و غیاب چطور کار می‌کند؟

تمامی کسب‌ و کارها برای مدیریت درست تردد و محاسبه حقوق، تنظیم لیست های بیمه و مسائل گوناگون نیاز به گزارش گیری از تردد پرسنل خود دارند. روش های سنتی دارای محدودیت‌ هایی می باشد. اعم از عدم پشتیبانی از چند شعبه، دورکاری ها و ملزومات پایه مدیریت تردد، ‌اما این نرم افزار ها کلیه این مشکلات را به آسانی رفع می کنند.

نرم افزار حضور و غیاب ساده

قیمت نرم افزار حضور و غیاب

قیمت نرم افزار حضور و غیاب مقدار هزینه ای است که باید برای خرید نرم افزار حضور و غیاب پرداخت شود. هزینه نرم افزار حضور وغیاب یکی از نگرانی های مهم خریداران  این محصول می باشد. قیمت نرم افزار حضور و غیاب دنیای پردازش با توجه به نسخه مورد نیاز شما متفاوت میباشد. این نرم افزار در دو نوع تحت وب و ویندوزی قابل ارائه بوده که نرم افزار ویندوزی در 3 نسخه پایه، بیمارستانی و کارخانه ای قابل ارائه می باشد. 

مزایای استفاده از نرم افزار حضور و غیاب

مدیریت حضور و غیاب کارمندان و زمان تردد آنها برای ایجاد نظم در سازمان ها و همین طور محاسبه دقیق دستمزد های پرداختی بسیار مهم می باشد. نرم افزار حضور و غیاب را می توان یکی از بهترین نرم افزارها برای کسب و کارها در نظر داشت.

نرم افزار حضور و غیاب دارای تنوع بالایی است، برای مثال نرم افزار حضور و غیاب به چند دسته تقسیم می شود از جمله نرم افزار حضور و غیاب موبایل، نرم افزار حضور و غیاب تحت وب و نرم افزار حضور و غیاب تحت ویندوز،  بهره گیری از راه ‌هاي قديمي حضور و غياب فقط مي‌تواند كار را سخت تر و زمانبرتر نماید. يكي از بهترين راه‌ ‌هاي حل این مشکل استفاده از سامانه حضور و غیاب می باشد.

نرم افزار حضور و غیاب نیز همچون ساعت حضور و غیاب شامل خصوصیت های مختلفی است، در ادامه این مقاله به بعضی از مزایای استفاده از نرم افزار حضور و غیاب اشاره می کنیم، مزایای استفاده از حضور و غیاب چیست؟ 

  • بالا رفتن انگیزه و بازدهی کار پرسنل به علت ایجاد قانون
  • آسان تر شدن پروسه حضور و غیاب برای مدیران
  • ذخیره کلیه آمار مرتبط به حضور و غیاب
  • استفاده از گزارشات حضور پرسنل برای محاسبه میزان حقوق پرداختی
  • صرف زمان کم تر هنگام پرداخت دستمزد ها در پایان هر ماه
  • جلوگیری از صرف زمان و منابعی همچون کاغذ
  • پایبندی به قانون و مقررات تعریف شده در سازمان
  • در دسترس بودن یک پایگاه داده کلی
  • پیشگیری از میزان خطاهای انسانی
  • اطلاع کارمندان از وضعیت کاری خود
  • نوانایی رشد نرم افزار حضور و غیاب که به رشد کسب و کارتان کمک شایانی می‌کند

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب

در این مدل از نرم افزار با استفاده از مرورگر میتوان در هر زمان و مکانی  به اطلاعات تردد پرسنل دسترسی داشت. محاسبه حقوق و مزایای پرسنل به صورت دستی در سازمانها منجر به صرف زمان و هزینه می شود. همچنین در این روش خطای انسانی، امکان دستکاری داده ها و تقلب و روابط دوستانه پرسنل با یکدیگر در بهره وری سازمان تاثیر می گذارد.

قوانین حضور و غیاب پرسنل در سازمانها با یکدیگر متفاوت می باشد از این رو سفارشی سازی این قوانین چالش بر انگیز است. بنابراین استفاده از نرم افزار حضور و غیاب جهت افزایش بهره وری در هر سازمانی بسیار مهم است. این نرم افزار کامل ترین و جامع ترین  نرم افزار حضور و غیاب می باشد.

مزیت های استفاده از نرم افزار حضور و غیاب تحت وب

  • مدیریت متمرکز بر تردد پرسنل در هر زمان و مکان
  • قابلیت نظارت در لحظه
  • مدیریت شیفت چندگانه و شیفت شبانه به طور موثر
  • برنامه ریزی گزارش ها
  • قابلیت ارائه گزارش های سفارشی
  • داده های دقیق و به موقع حقوق و دستمزد
نرم افزار حضور و غیاب تحت وب
نرم افزار حضور و غیاب کارا وب

نرم افزار حضور و‌ غیاب رایگان بدون نیاز به دستگاه

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب

این نکته در هر سازمانی از گذشته تا به امروز اهمیت زیادی داشته است که مدیران برای نظم و حضور به موقع پرسنل خود ارزش قائل هستند. تا چندین سال حضور و غیاب پرسنل با نوشتن ساعت‌ تردد آنها در یک دفتر خاص ثبت می‌شد. اما این کار اشتباهات زیادی را ایجاد می نمود و نظارت آن برای مدیران کسب و کار سخت و طاقت فرسا بود.

از چند سال پیش سامانه های حضور و غیاب متنوعی از ترکیب ساعت حضور و غیاب و نرم افزار حضور و غیاب ساخته شد که تردد افراد با روش های مختلفی از جمله کارت، اثر انگشت و یا حتی تشخیص چهره انجام می شود که از هرگونه اتلاف وقت و خطای انسانی جلوگیری میکند. 

در ادامه باید بگوییم که ساعت و نرم افزار حضور و غیاب مکمل یکدیگر هستند و نرم افزار PWkara بدون نیاز به دستگاه کار نمی کند در واقع هر نرم افزار اطلاعات خام خود را از ساعت حضور و غیاب دریافت نموده و برای تبدیل به گزارش پردازش می نماید.

البته ممکن است بعضی از نرم افزارهای حضور و غیاب نیازی به دستگاه نداشته باشند ولی قطعا کارایی کامل و مناسبی را برای کسب و کارها نخواهند داشت و نیازهای یک سازمان را رفع نمیکنند.

دلیل استفاده از نرم افزار حضور و غیاب رایگان 

دستگاه‌ های ثبت تردد در اغلب سازمان‌ ها مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی از سازمان‌ ها از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و برخی از دستگاه‌های اثر انگشتی استفاده می کنند.

همانطور که در بالا نیز گفتیم دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار حضور و غیاب مکمل یکدیگر هستند و نرم افزار اطلاعات تردد را از دستگاه حضور و غیاب دریافت و پردازش میکند با توجه به هزینه مربوط به نرم افزار حضور و غیاب و نگرانی مدیران کسب و کار در خصوص امکانات و قابلیت های نرم افزار ما دموی نرم افزار حضور و غیاب را به صورت رایگان در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهیم تا قبل از خرید محیط نرم افزار را دیده و امکانات آن را بررسی نمایند.

نرم افزار حضور و غیاب رایگان بدون نیاز به دستگاه چگونه کار می کند و چه مزایایی دارد؟

نرم افزارای حضور و غیاب رایگان بدون نیاز به دستگاه قطعا امکانات کاملی رو ارائه نمیدن کسب و کارای بزرگی که صدها کارمند در اونجا مشغول کارن، برای مدیریت منابع انسانی یا پرداخت حقوقشون دچار مشکلن. معمولا پرداخت حقوق و دستمزد هزینه‌ های زیادی رو برای صاحبین کسب و کار داره و یه اشتباه کوچیک میتونه باعث ایجاد هزینه ‌های زیادی برای سازمانای بزرگ بشه.

به همین خاطر بهتره که  همه کسب و کارا از نرم افزار حضور و غیاب همراه با دستگاه حضور و غیاب استفاده کنن. چون نرم افزار حضور و غیاب باعث میشه که مدیرا از انجام درست و به موقع  وظایف پرسنل مطمئن بشن و حقوق اونها رو طبق وظایفی که انجام دادن، پرداخت کنن. 

نرم افزار اطلاعات خام تردد پرسنل را پردازش نموده و به گزارش های مورد نیاز برای بخش های مختلف تبدیل می کند.

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب بر روی سرور نصب شده و با استفاده از اینترنت می توانید شیفت ها و زمان حضور پرسنلتان را کنترل کنید.

نرم افزاری کامل برای پردازش اطلاعات خام وارد شده به دستگاه حضور و غیاب است و توانایی های زیادی دارد.

در حقیقت، هر کدام از نرم افزار های حضور و غیاب با توجه به نیاز های یک سازمان بهره وری دارند.

دقت بالا، استفاده آسان، صرفه جویی در زمان و هزینه، توانایی تحلیل و گزارش گیری

با توجه به اهمیت دسترسی کاربران به برنامه در محیط کار و در دسترس بودن آنی اطلاعات و نیاز ادارات برنامه قابلیت اجرا در شبکه را دارد.

خیر، با توجه به قابلیت اجرای برنامه در تمام نسخه های ویندوز وابسته به نسخه خاصی نمی باشد.

با توجه به خطای انسانی و نیاز به در دسترس بودن دائمی اطلاعات دریافت اطلاعات اتوماتیک طبق زمان بندی انجام می شود.

قیمت بسیار متعادل، کاربر پسند بودن و سادگی محیط نرم افزار، طراحی 100 % مطابق با اصول اداری و قوانین اداره کار

تمامی منوها و قابلیت های نرم افزار در هنگام خرید به صورت مادام العمر فعال می باشد.

73 نظر در “نرم افزار حضور و غیاب

  1. مهسا گفت:

    هنگام خرید نرم افزار حضور و غیاب به دنبال چه ویژگی هایی باشیم؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      منعطف باشد و امکان سفارشی سازی و اسکریپت نویسی را داشته باشد
      توانایی یکپارچه شدن با دیگر نرم افزارها مثل مالی و حقوق و دستمزد و منابع انسانی
      شرکت تامین کننده دوره های آموزشی برای کار با نرم افزار را داشته باشد
      شرکت تامین کننده محتوای آموزشی ویدئویی کامل و مماسب استفاده از نرم افزار حضور و غیاب را در اختیار شما قرار دهد
      شرکت تامین کننده خدمات پشتیبانی تلفنی و حضوری را در اسرع وقت انجام دهد

  2. سوما گفت:

    سلام میشه راهنمایی کنید که چطوری ماموریت ها و مرخصی هامو توی نرم افزار ثبت کنم؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      سلام وقت شما بخیر برای ثبت مرخصی و ماموریت در نرم افزار حضور و غیاب با نام کاربری و رمز عبورتون وارد پنل کاربری میشید از قسمت درخواستهای من نسبت به ثبت ماموریت یا مرخصی اقدام میکنید

  3. سعید سلیمانی گفت:

    نرم افزار حضورو غیاب تخلیه اطلاعات رو به صورت خودکار انجام میده؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      بقله شما میتونید نرم افزار رو روی بازه زمانی مشخص تنظیم کنید تا به صورت خودکار اطلاعات رو از دستگاه دریافت کنه

  4. سهیلا گفت:

    ثبت مرخصی و ماموریت توی نرم افزار حضور و غیاب امکان پذیره؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      سلام وقت بخیر بله به رتحتی می تونید ماموریت و مرخصیتون رو ثبت کنید

  5. وحید گفت:

    سلام وقتتون بخیر کسب و کار من چند شعبه داره آیا نیازه که برای هر شعبه یه نرم افزار مجزا خریداری کنم؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      سلام وقت شماهم بخیر
      اگه محاسبات حقوق و دستمزد توی شعبه مرکزی انجام میشه خیر نیازی به خرید نرم افزار مجزا نیست

  6. افشین گفت:

    میتونیم از اطلاعات نرم افزار حضور و غیاب خروجی تهیه کنیم؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      سلام وقت شما بخیر بله به سادگی میتونید از اطلاعاتتون خروجی تهیه کنید

  7. sahar گفت:

    در صورت تغییر نرم افزار، امکان انتقال اطلاعات از سیستم قبلی به نرم افزار جدید وجود دارد؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      بله این قابلیت وجود داره که اطلاعات رو به نرم افزار جدید منتقل کنیم

  8. سهیل گفت:

    سلام وقت بخیر نرم افزار حضوروغیاب برای یک نفر فقط در دسترس یا چند نفر میتونن استفاده کنن ؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      خیر فقط مختص یک نفر نیست و میتونید برای هر پرسنل پنل کاربری تعریف کنید تا ماموریت و مرخصی هاشون رو توی سیستم ثبت کنند

  9. لیلا گفت:

    آیا امکان معرفی نامحدود اثر انگشت و ثبت تردد نامحدود بر روی دستگاه حضور و غیاب وجود دارد؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      خیر هیچ یک از دستگاه ها امکان ثبت تردد و اثر انگشت نامحدود ندارند و در ابتدا هنگام خرید با توجه به نیاز کسب و کارتون باید به این مورد توجه کنید

  10. samira abbasi گفت:

    آیا نرم افزار حضور و غیاب امکان اتصال به دیگر سیستم‌ها را دارد؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      بله نرم افزار حضور و غیاب قابلیت اتصال به سایر سیستم ها مثل سیستم های حسابداری و مدیریت منابع انسانی را دارند.

  11. سها راستین گفت:

    تعطیلات و مرخصی ها رو در نرم افزار حضور و غیاب چطوری می تونیم مدیریت کنیم؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      نرم افزار حضور و غیاب قابلیت مدیریت مرخصی ها و تعطیلات را دارد پرسنل می توانند درخواست های خود را ارسال نموده و مدیران آنها را تاییدیا رد نمایند.

    2. مهدی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      پشتیبانی تا چه مدته؟
      اگر من مشکلی در نرم افزار داشته باشم باز هم نیاز به پرداخت هزینه هستش؟

      1. شادی حبیبی گفت:

        سلام وقت شما هم بخیر
        پشتیبانی اولیه با توجه به دستگاه و نرم افزار 1 الی 2 سال هستش
        خیر در صورتی که شامل پشتیبانی باشید نیازی به پرداخت هزینه نیست
        در صورت اتمام پشتیبانی هم می تونید مجدد قرارداد پشتیبانی رو با پرداخت هزینه تمدید کنید

  12. سولماز گفت:

    زمان خرید نرم افزار به چه ویژگی هایی دقت کنیم؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      ویژگی‌های اصلی که باید بهشون توجه کنیم ثبت حضور و غیاب، گزارش‌گیری دقیق، اتصال به سخت‌افزارهای حضور و غیاب، مدیریت مرخصی و ماموریت‌ها، امنیت اطلاعات و اتصال می باشند.

  13. ساغر محمدی گفت:

    چطوری می‌تونیم گزارشات مختلفی رو از نرم افزار حضور و غیاب بگیریم؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      نرم افزارهای حضور و غیاب قابلیت ایجاد گزارشات مختلف را دارند که می‌توان با توجه به تعداد کارکنان، ساعات کاری، تاخیرها و مرخصی‌ها حقوق پرسنل را پرداخت نمود.

  14. سمانه گفت:

    نرم افزار حضور و غیاب قابل نصب روی تلفن همراه است؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      بله در صورتی که نسخه موبایل رو خریداری کرده باشید میتونید نرم افزار حضور و غیاب رو روی موبایل هم داشته باشد

  15. دانا گفت:

    نرم افزار حضور و غیاب به صورت انلاین میشه استفاده کرد؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      بله به نرم افزار حضور و غیاب تحت وب میتونید از هر مکانی دسترسی داشته باشید

  16. رضایی پور گفت:

    سلام وقت بخیر
    اطلاعات حضور و غیاب ثبت میشه؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر بله از دستگاه حضور و غیاب برای ثبت اطلاعات مربوط به تردد پرسنل استفاده می شه

  17. محمدعلی گفت:

    این نرم افزار چطوری کار میکنه؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      برای استفاده از این نرم افزار احتیاج به آموزش دارید ولی به طور کلی بعد از تخلیه اطلاعات توسط دستگاه اطلاعات به نرم افزار منتقل شده ومیتونید گزارش های مربوطه رو مشاهده نمایید

  18. سهیل گفت:

    آیا برنامه حضور و غیاب رایگان وجود دارد؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      بله در بعضی از شرکت ها نرم افزار های پایه و در بعضی دیگر دموی نرم افزار به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار میگیرد اما باید توجه داشته باشید امکانات این نرم افزار به صورت کامل در اختیار مشتری قرار نمیگیرد و تنها بعضی از امکانات قابل استفاده می باشند.

  19. رضا گفت:

    سلام . امنیت اطلاعات تو این نرم افزار چطوری حفظ میشه؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      سلام اطلاعات در نرم افزار حضور و غیاب با استفاده از رمزنگاری اطلاعات، دسترسی محدود به افراد و استفاده از تکنولوژی های امنیتی مثل فایروال و آنتی ویروس تضمین می گردد.

  20. هما گفت:

    این نرم افراز ها رو از نظر امنیتی چطوری تضمین میکنید؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      با استفاده از رمز نگاری اطلاعات، دسترسی محدود به افراد عادی با استفاده از فایروال و آنتی ویروس

  21. رسول امینی گفت:

    چه ویژگی هایی در یک نرم افزار حضور و غیاب مهم هستند؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      ویژگی هایی مثل گزارش گیری دقیق، قابلیت اتصال به سخت افزارهای حضور و غیاب، مدیریت مرخصی و ماموریت پرسنل، حفظ امنیت اطلاعات و قابلیت اتصال به سایر سیستم ها

  22. امید گفت:

    سلام و عرض ادب
    آیا این نرم افزار رو میشه روی گوشی ام نصب کرد؟

  23. بهمن الیاسی گفت:

    سلام وقت بخیر
    دلیل عدم ارتباط با نرم افزار رو لطف می کنید بگید؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      دم ارتباط با نرم افزار دلایل مختلفی می تونه داشته باشه از جمله:
      تظیم نبودن IP و Gateway در برنامه، متصل نبودن به شبکه و یا وصل نبودن کابل شبکه، بسته بودن پورت های دستگاه در فایروال، تعریف نشدن دستگاه در نرم افزار، اشتباه بودن مدل و یا شماره دستگاه در نرم افزار، تنظیم نبودن پارامترهای ارتباط نظیر سرعت و پورت دستگاه

  24. narges گفت:

    سلام و وقت بخیر. ممنون از سایت خوبتون. چطوری میتونم این نرم افزار رو سفارش بدم؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      سلام وقت شماهم بخیر
      ممنون از لطف شما
      برای سفارش نرم افزار می تونید با همکارم در بخش فروش در ارتباط باشید 09182994005 خانم سلطانی

  25. حسنا گفت:

    معنی زمان حضور در لیست حقوق و دستمزد چیست؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      نرم افزار حضور و غیاب می تواند با یکپارچه سازی داده های حضور و غیاب با سیستم حقوق و دستمزد فرآیند محاسبه حقوق و دستمزد را ساده سازی کند و امکان ردیابی دقیق زمان حضور پرسنل را فراهم آورد تا تضمین نماید که حقوق پرسنل به صورت دقیق محاسبه و پرداخت می شود.

  26. مهیار عباسی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    آیا از راه دور هم می تونم تردد پرسنل خودم روکنترل کنم؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله میتونید با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب روی تردد پرسنلتون نظارت داشته باشید

  27. یونس محمدی گفت:

    سلام آیا نسخه دمو دارید؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      سلام بله نسخه دمو هم داریم و میتونید برای دریافتش با همکارم ارتباط بگیرید
      09182994005 خانم سلطانی

  28. سجاد گفت:

    سلام
    دلیل عدم ارتباط با نرم افزار دستگاه Uface202 چیست؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      عدم ارتباطش میتونه به دلیل تنظیم نبودن IP,Port,Subnetmask,Gateway یا خرابی پورت شبکه باشه

  29. shyan گفت:

    نسخه دمو رو چطور میتونم ببینم؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      میتونید با همکارم تماس بگیرید 09182994005 یا فرم مشاوره رو پر کنید باهاتون تماس بگیرن

  30. بدرنژاد گفت:

    نرم افزار با اینترنت کار میکنه؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      اگه نسخه تحت وب رو تهیه کرده باشید بله

  31. امیرحسین گفت:

    یه مشکلی برای دستگاهم پیش اومده باید نرم افزار دستگاه رو پاک کنم . با پاک کردن نرم افزار سیستم گزارش کارکرد پرسنل حذف میشه؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      سلام در صورتی که بک آپ اطلاعات رو داشته باشید خیر مشکلی پیش نمیاد

  32. سیما گفت:

    آیا میشه یه برنامه خارجی روی این دستگاه ها نصب کرد؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      سلام خیر
      باید از یکی از نسخه های نرم افزار حضور و غیاب شرکت دنیای پردازش رو تهیه کنید

  33. ناصر گفت:

    سلام خسته نباشید، میخواستم بدونم که آیا در انتهای اسفند و شهریور ساعت این دستگاه ها با ساعت رسمی کشور هماهنگ میشه یا باید خودمان بصورت دستی تنظیمش کنیم؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      سلام ممنونم
      با استفاده از ساعت کامپیوتر یا سروری که نرم افزار روی اون نصب شده ساعت دستگاه تنظیم میشه

  34. hamed گفت:

    نرم افزار دستگاه ها روی گوشی هم نصب میشه ؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      برای نصب نرم افزار روی گوشی میتونید نسخه اندروید رو خریداری کنید

  35. وحید گفت:

    این نرم افزار رو میشه از جایی دانلود کرد؟ یا با دستگاه نصب میشه؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      خیر نرم افزار به صورت جدا خریداری میشه

  36. مراد گفت:

    آیا با این نرم افزار میشه حقوقو و دستمزد پرسنلم رو محاسبه کنم؟

    1. شادی حبیبی گفت:

      خیر خود نرم افزار نمیتونه حقوق و دستمزد رو محاسبه کنه ولی قابلیت لینک شدن با نرم افزارهای حقوق و دستمزد رو داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *